• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

W jaki sposób wykorzystać zdjęcie produktowe dla reklamy?
W jaki sposób skutecznie zachęcić konsumenta do zakupu towaru czy też skorzystania z usługi? Przemówić do niego za pomocą obrazu. Badania uwypuklają, iż stare powiedzenie, głoszące, iż jeden obraz jest w stanie przekazać znacznie więcej niż tysiąc słów, jest jak najbardziej słuszne, przede wszystkim w czasach dzisiejszych, kiedy kultura obrazkowa zdominowała przestrzeń publiczną oraz stanowi nadrzędną formę przekazu nie wyłącznie reklamowego. Ciekawe zdjęcie użyte w reklamie błyskawicznie zwraca uwagę prawdopodobnego klienta, a od zainteresowania do kupna droga nie jest nazbyt długa, wobec tego fotografia reklamowa jest powszechnie używanym sposobem uatrakcyjnienia przekazu, a w niektórych sytuacjach stanowi najważniejszy nośnik wiadomości o towarze. Kontrahent dowiaduje się z reklamowego zdjęcia znacznie więcej, niż oznajmiłyby mu zgrabne zdania ulokowane w opisie dołączonym do produktu – ANCHOR. Chociaż fotografia jest statycznym obrazem, niesiony przez nią przekaz odznacza się czasem niezwykłą dynamiką. I naturalnie o to chodzi w kompetentnej reklamie.

Categories: Reklama

Comments are closed.